لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حسرت آنچه که از دست داده ایم را نمی خوریم به فردا می اندیشیم

حسرت آنچه که از دست داده ایم را نمی خوریم به فردا می اندیشیم

یوونتوس در یکی از حساس ترین دیدارهای خود چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال اسپانیا خواهد بود. مکس الگری، مربی یووه با توجه به اهمیت این دیدار در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد.

 

من کاملا واضح صحبت می کنم؛ امیدوارم که بتوانیم بازی و برنامه های آنها را پیش بینی کنیم. تیم در شرایط خوبی ست و حالا در لحظات تعیین کننده فصل قرار داریم. معمولا در ماه مارس تمام رقابت ها در موقعیت حساس و مهم خود قرار می گیرند و تیم باید بهترین عملکرد را نشان دهد تا پایان خوشی داشته باشد. بعد از این دیدار باید خود را برابر سمپدوریا اماده کنیم اما حالا تنها بر روی این بازی تمرکز خواهیم بود.

 

فینال

 

نمی دانم که کیفیت و ویژگی رسیدن به فینال را داشته باشیم یا خیر اما برای رسیدن به آن باید جاه طلبی لازم را داشته باشیم. وقتی هدفی برای رسیدن به آن وجود داشته باشد و در عین حال می دانیم که باید همیشه بالاترین هدف را در نظر بگیریم و پس برای این منظور باید تلاش کنیم. باید یا بهتر از آنها باشیم و یا همراه آن شانس هم داشته باشیم اما برای دست آوردن آن باید تلاش مان را بیشتر کنیم. لازم نیست حسرت آنچه که به دست نیاوردیم و انجام نداده ایم را بخوریم؛ ما باید فقط به بازی فردا فکر کنیم و به نتیجه ای که می گیریم.

 

مهرهای بازگشته

 

کیه لینی، برناردسکی و دیبالا به تیم بازگشتند. سه بازگشت مهم برای تیم مان. امیدوارم که بازی در نود دقیقه نتیجه بخش شود و به زمان های اضافی کشیده نشود. برای فردا تغییرات مهم هستند اما این سه بازیکن زمان برای بازگشت و حضور نود دقیقه ای ندارند. الکس ساندرو از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی دارد و من ترجیح دادم امروز تمرین نکند. شرایط زکریا را پنجشنبه ارزیابی می کنیم و امیدواریم که خوب ریکاوری شده باشند. اما سایر مصدومین به زمان زیادی برای بازگشت نیاز دارند.

 

موراتا

 

من با او صحبتی نکردم اما او باید گل بزند، همچنین ولاهوویچ. از نظر روحی و ذهنی در شرایط خوبی ست و من از این بابت خوشحالم. او مهاجم خوش تکنیک با ویژگی های خاص است اما در شرایطی از او انتقاد می شود که در پست تخصوصی اش بازی نکرده است.

 

تصوری از یووه

 

من در ابتدا بازیکنان را نمی شناختم، با هم شروع کردیم از جمله خود من. تیم آهسته آهسته به تعادل رسید اما این کافی نیست ما در حال حاضر در ماه مارس هستیم. این کاملا طبیعی ست که در این ماه با آنچه که در مام های قبل ارائه می کردیم متفاوت باشد. باید رشد کرده باشیم و می دانیم در چه ماه حساس و سرنوشت سازی قرار داریم.

 

ویارئال

 

تیم کامل و حرفه ای با مربی ای بسیار خوب. کم گل می خورند و از نظر بدنی و تکنیکی بسیار خوب عمل می کنند. ما باید نهایت تلاش مان را داشته باشیم که گل نخوریم. کاملا به مانند یک تیم بازی می کنند و دیدار برابر آنها آسان نیست. به هر حال در فوتبال و در طول بازی اشتباهاتی صورت می گیرد مهم این است که بدانیم در لحظه مهم و شرایط حساس چطور هدفمند کار کنیم. هدف عبور از این مرحله خواهد بود. بازی خشک و سختی خواهد بود اما ماه مارس دیدارها با سختی هایی که دارند بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. شما از ماه فوریه پایه های بازی های این ماه را مهیا می کنید و در ماه مارس باید برنده شوید. توپ بسیار کوچک و سنگین است هر اتفاقی می تواند روی دهد. این می تواند برای بازیکنان خوش تکنکیک مزیت باشد. ما برای اهداف مان می جنگیم.

 

هافبک ― دفاع

 

من هیچ نگرانی ندارم. تیم به بلوغ و پختگی رسیده و شرایط خود و بازی مان را بهبود داده ایم. بازی سخت و خشکی ست. گل دیدار رفت محسوب نمیشود و ما باید از همان ابتدا خوب و دقیق باز کنیم و به رقیب هیچ فرصتی ندهیم.

 

همانند پاری سن ژرمن

 

مهم نیست چطور پیش برود ما باید یک عملکرد خوب و عالی داشته باشیم. تماشاگران بازیکنان را تشویق می کنند. بازی رئال و پاری سن ژرمن نکته آموزنده ای داشت و آن اینکه یک لحظه از کنترل خارج شد، شما می توانید بهترین بازی ها را داشته باشید اما هر اتفاقی می تواند بیافتد. کنترل در آن لحظه بسیار مهم است و بعد واکنش به آنچه که اتفاق افتاده که همه این مراحل و درستی انجام آن به آرامش نیاز هست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: